Σεμινάριο: Επικοινωνία Σχολείου Οικογένειας –Τρόποι αποτελεσματικής συνεργασίας

Κυριακη 12 Μαρτίου 11:00 – 14:00

image00

Η αγωγή του παιδιού – έργο ανεκτίμητης αξίας- θεωρείται υπόθεση συμμετοχική. Σχολείο και οικογένεια συμβάλλουν στην επίτευξη του κοινού στόχου με ισότιμους και συμπληρωματικούς ρόλους. Όμως, καθημερινά αποδεικνύεται ότι το ένστικτο των γονέων, η απέραντη αγάπη στα παιδιά τους αλλά και οι μέθοδοι διαπαιδαγώγησης που κληρονόμησαν από τους δικούς τους γονείς δεν αρκούν για να ανταποκριθούν με επάρκεια στις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες των παιδιών τους. Για την αντιμετώπιση των συγκεκριμένων αναγκών απαιτείται η άμεση, ανοιχτή και θετική επικοινωνία Σχολείου –  Οικογένειας με πολλές και διαφορετικές μορφές.

Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα αναλυθούν η έννοια και οι τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας (ακρόασης και ομιλίας) και θα προταθούν εναλλακτικές, πρόσφορες μορφές συνεργασίας, όπου ο γονιός καταθέτει τη δική του μοναδική γνώση της ιδιοσυγκρασίας του παιδιού του αλλά και την όποια ευαίσθητη πλευρά τού οικογενειακού του σχήματος και ο εκπαιδευτικός συνεισφέρει με την επαγγελματική του εμπειρία και την εξειδικευμένη γνώση για την πολυπαραγοντική προσέγγιση κι επίλυση τυχόν προβλημάτων.

Χρήσιμες πληροφορίες:

Ημερομηνία Διεξαγωγής: Κυριακή 12 Μαρτίου 

Τόπος Διεξαγωγής: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, Τριπόδων 23, Πλάκα

Ώρες Διεξαγωγής: 11:00-14:00

Επιμορφώτρια: Ράνια Κυριαζή, Δρ. Κοινωνικής Ψυχολογίας, τ. Σχολική Σύμβουλος

 Δίδακτρα: 20€, Φοιτητές, Κάτοχοι κάρτας ανεργίας: 15€

Παρέχονται:

  • Βιβλιογραφία
  • Σημειώσεις και εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή
  • Φάκελος
  • Βεβαίωση

Πληροφορίες/Εγγραφές:

Σύντομο Βιογραφικό

Η Ράνια  Κυριαζή  είναι πτυχιούχος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής  Ακαδημίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου  Αθηνών και του Τμήματος  Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου.  Έχει μετεκπαιδευθεί στην Ελλάδα  και στο εξωτερικό και είναι διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών στην Κοινωνική Ψυχολογία. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων, στη συμβουλευτική γονέων  και στην εφαρμογή των σύγχρονων ψυχολογικών θεωριών στην εκπαίδευση. Σχετικά με αυτά τα θέματα έχει δημοσιεύσει άρθρα της σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων.

Επί πολλά χρόνια έχει υπηρετήσει ως Σχολική Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης σε σχολεία της περιφέρειας Αθηνών, ενώ παράλληλα ασχολείται συστηματικά  με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και με τη Συμβουλευτική παιδιών, εφήβων  και γονέων.

Share Button