1-6f1847c686

Ο Νικόλαος Γραίκος γεννήθηκε στην Κατερίνη το 1962, όπου και εργάζεται ως Σχολικός Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Σπούδασε παιδαγωγικά (Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία Αθηνών, Διδασκαλείο «Δ. Γληνός», Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ.) και αρχαιολογία (Φι-λοσοφική Σχολή Α.Π.Θ.). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος ιστορίας της τέχνης (Φιλοσοφικής Σχολής Α.Π.Θ.). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με την ιστορία της τέχνης, την αρχαιολογία και την εκπαίδευση. Έχει υπηρετήσει ως δάσκαλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σχεδόν για τρεις δεκαετίες, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα πανεπιστημίων, σε ομάδες συγγραφής εκπαιδευτικού υλικού (ΥΠ.Ε.Π.Θ. και Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) κι έχει ασχοληθεί με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών (Π.Ε.Κ., μεταπτυχιακά προγράμματα Πανεπιστημίων). Ασχολήθηκε επίσης με την καλλιτεχνική δημιουργία έχοντας πραγματοποιήσει εκθέσεις ζωγραφικής, εικονογραφήσεις βιβλίων και σκηνογραφίες. Έχει συγγράψει και επιμεληθεί διάφορα βιβλία για την εκπαίδευση και την τέχνη, ενώ άρθρα και μελέτες του έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων.

Δείτε τα  άρθρα

Προσεγγίσεις πολυτροπικών κειμένων ΕΔΩ

Ακαδημαϊκές τάσεις της εκκλησιαστικής ζωγραφικής στον 19ο αιώνα ΕΔΩ

 

Η βελτιωμένη βυζαντινή ζωγραφική τον 19ο αιώνα ΕΔΩ

Περιήγηση βλέμματος σε φορητές εικόνες της Πιερίας ΕΔΩ

 

Η εκκλησιαστική ζωγραφική στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα ΕΔΩ

Πρόταση πολυτροπικής ανάγνωσης ΕΔΩ

Τόποι πολιτισμού και εκπαίδευση. Προτάσεις διεπιστημονικών προσεγγίσεων ΕΔΩ

Αναγνώσεις πολυτροπικών κειμένων: ο ρόλος της εικόνας ΕΔΩ

Εφαρμογή της διδασκαλίας της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΕΔΩ

Φωτογραφίες παιδιών ξεχασμένες σε παλιά οικογενειακά άλμπουμ ΕΔΩ

Το έργο τέχνης και η εικόνα ως πηγές στο μάθημα της ιστορίας ΕΔΩ

Λογοτεχνικός λόγος και πολυτροπικό νόημα στο πλαίσιο της γλωσσοεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του 1976 ΕΔΩ

Νέοι τρόποι προσέγγισης των λογοτεχνικών κειμένων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: η περίπτωση του Ανθολογίου Α΄και  Β΄ Δημοτικού ΕΔΩ

Μαθητικές πολιτισμικές δράσεις με νόημα και το ερώτημα της ενοποίησης του λόγου και της τέχνης στο σχολείο ΕΔΩ

Η επεξεργασία του παραγόμενου πολυτροπικού λόγου ως μεταγνωστική επικοινωνιακή διαδικασία ΕΔΩ

Λάβαρα, Σχεδίασμα μελέτης ΕΔΩ

Share Button