Βιωματικό σεμινάριο: Καλλιεργώντας τρόπους επικοινωνίας στο τρίγωνο μαθητής-εκπαιδευτικός-γονέας

Η οικογένεια, το σχολείο και η κοινότητα βρίσκονται σε διαρκή αλληλεπίδραση μεταξύ τους με κέντρο το παιδί και κύριο σκοπό την υγιή ψυχοσωματική του ανάπτυξη και την ένταξή του στην κοινωνία ως ενεργού πολίτη.

Επειδή η συνεργασία σχολείου-οικογένειας επιδρά θετικά:

  • στην ακαδημαϊκή επίδοση των μαθητών,
  • στη συμπεριφορά τους στο σχολείο,
  • στην αύξηση των κινήτρων για μάθηση,
  • στην καλλιέργεια υγιών, διαπροσωπικών σχέσεων,
  • στη βελτίωση της σχέσης γονιού-μαθητή αλλά και
  • στη βελτίωση της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή,

Στόχος του σεμιναρίου είναι η ανάδειξη της σημαντικότητας του τριγώνου μαθητής-εκπαιδευτικός-γονέας

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί κάνοντας χρήση μεθόδων και τεχνικών:

  • Μελέτη περίπτωσης
  • Υπόδυση ρόλων
  • Εργασία σε ομάδες
  • Διάλεξη
  • Συζήτηση

Χρήσιμες πληροφορίες:

Ημερομηνία Διεξαγωγής: Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Τόπος Διεξαγωγής: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, Τριπόδων 23, Πλάκα (μετρό Ακρόπολη)

Ώρες Διεξαγωγής: 11:00-14:00

Επιμορφώτρια: Αικατερίνη Σουσαμίδου, Δρ. Ψυχολογίας, Σχολική Σύμβουλος 

Δίδακτρα: 20€, Φοιτητές, Κάτοχοι κάρτας ανεργίας: 15€

Παρέχονται:

  • Βιβλιογραφία
  • Σημειώσεις και εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή
  • Φάκελος
  • Βεβαίωση

Πληροφορίες/Εγγραφές:

Σύντομο Βιογραφικό

H Δρ. Αικατερίνη Σουσαμίδου-Καραμπέρη είναι σχολική σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης. Είναι απόφοιτος Φιλοσοφικής Σχολής,  Παιδαγωγικής Ακαδημίας και Σχολής Νηπιαγωγών. Έχει ειδικευτεί στη Γνωστική Ψυχολογία (μεταπτυχιακές σπουδές) και αναγορεύτηκε διδάκτορας Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ. Εκπόνησε και μεταδιδακτορική έρευνα στην Ψυχολογία με υποτροφία του ΙΚΥ. Για πάνω από δεκαετία αποτελεί συνεργαζόμενο επιστημονικό προσωπικό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) και έχει διδάξει ως επιστημονικός συνεργάτης στο ΑΤΕΙΘ για περίπου δεκαπέντε έτη το μάθημα της Ψυχολογίας σε τμήματά του (Βρεφονηπιοκομίας, Φυσικοθεραπείας και Εμπορίας και Διαφήμισης). Έχει δημοσιεύσει πολλές ερευνητικές εργασίες, ψυχολογικού και παιδαγωγικού περιεχομένου, σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, έχει συγγράψει βιβλία αντίστοιχου περιεχομένου και έχει εισηγηθεί εκπαιδευτικά και ψυχολογικά θέματα σε πολλά σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια.

 

 

Share Button